I made the frontpage

Hej allihopa! Har sett att en hel del nya besökare har klickat sig in på min lilla blogg här på senate tiden, vad glad jag blir! Nu hade jag tänkt att skryta en aning så en liten varning för de som inte har lust att läsa om sånt. På julaftonskväll när vi var på väg hem från Krookston så såg jag en helt underbar solnedgång så jag bestämde mig för att knäppa en liten bild. Den bilden råkar just nu befinna sig på deras lokaltidnings framsida, med mitt lilla namn under det! Jag tyckte det var så himla häftigt och jag hade inte ens någon aning om att Lori skickat in bilden till dom, men jag är glad att hon gjorde det. Tidningen landar i min brevlåda imorgon och den ska självklart sparas, forever and ever! 

Annars då? Idag är det 16 grader och strålande sol här i Moorhead, helt sjukt när det förra året vid samma tid var -30 grader. Allt är uppochner, den gnutta snö vi hade smälter bort, fåglarna vet inte vart de ska ta vägen och flyger fram och tillbaka och det har tillochmed börjat knoppa lite på träd och buskar här, helt sjukt. Jag tycker faktiskt att det är lite småläskigt när allt bara förändras sådär.. Speciellt med tanke på hur vi behandlar vår jord. 

Nu blir det hockeyfinal!! Heja Sverige! 


Här har ni bilden föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0