Promdress show

Vid 12 var jag hemma hos Katie tillsammans med Maggie och Lexie för att fixa i ordning oss inför showen. Vi visste inte riktigt vad som väntade oss men var i alla fall lite sådär lagom nervösa. När vi väl kom till skolan där den skulle hållas började nerverna verkligen komma igång, parkeringen var helt proppfull av bilar och vi hade räknat med typ 20 människor. Så blev det inte! Vi var "mittunderhållningen" i en danstävling så det var en hel del folk på läktarna och självklart alla dansare.. Innan vi gick ut förklarade dom hur det skulle gå till, jag förstod inte riktigt men det var bara att hänga på vad de andra gjorde helt enkelt och jag kan stolt säga att jag är väldigt nöjd med min prestation för hallå, jag har aldrig någonsin gjort något ens i närheten av detta!! 


Hemlevererad pizza innan, standard! fast bläää, pizza är verkligen inte gott..





Maggie! 

Lexie!

Katie!

Me! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0