Sista lovdagen

Alarmet var satt på 6 imorse, en väldans omställning från dessa veckors sovmornar, men kanske lika bra att vänja sig inför kommande veckor.. Hur som helst så hade vi fyra timmars dansträning framför oss vilket inte var det roligaste jag varit med om eftersom jag faktiskt inte är med och tränar, annat än att springa och styrketräna så det blev mycket sitta på sidan när dansarna var tvugna att stretcha i 60 minuter exempelvis.. Efter träningen åkte jag hem och somnade på soffan i några timmar, sen kom Cayson hit så jag spelade massa spel med honom, sen kollad vi på lejon kungen, ååh vad bra den är. Men det är konstigt att höra låtarna på engelska tycker jag, när man är så van med dom på svenska. Vid 6-tiden blev jag upphämtad av Katie och vi åkte till Altonies för en italiensk middag, muuums! Nu sitter jag här, fortfarande proppmätt och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller titta på film, svåra beslut det där! 


föresten har vi äntligen fått lite snö här, den kom lagom till nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0