Snöskoterresa

Nu har jag precis kommit hem från en liten minisemester med min kära familj här borta. Ungefär 2,5 timmar här ifrån hade mina värdföräldrar hyrt ett jättemysigt hus precis vid sjön. Där åkte vi snöskoter, isfiskade, gick på spa, badade och bara tog det lugnt. De senaste två veckorna har nästan varit för bra för att vara sant, knappt så att jag tror det. 

Jag har varit här i över 5 månader nu, mindre än halva tiden kvar, tyvärr.. Allt har självklart inte varit perfekt, har haft hemlängtan hit och dit men det har verkligen gått alldelss för fort! Den 1 juni kommer min familj hit, vi stannar i Minnesota i 5 dagar så jag kan visa dom allt jag har varit med om. Efter det åker vi vidare mot california i 9 dagar där vi även trycker in en liten endagsresa till Las vegas och efter det spenderar vi de sista 4 dagarna i New York, sen åker jag tillbaka till Sverige. Det kommer bli jättekul att få uppleva det och ha min familj här med mig, men det kommer bli väldigt sorgligt att ta farväl från alla nya människor jag har träffat. Tur att det bara är några timmars flygplansresa emellan oss! 


PS. Har fortfarande inte klarat av att fixa mina bilder som är i RAW-format, Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0