Bonfire och födelsedag

Denna vecka har gått jättejättefort och igår var det redan fredag! Jag älskar helgerna här för, finns så mycket man kan göra! Igårkväll åkte jag, Kalene och några andra till en Bonfire i Fargo, det var mysigt, och vad som gjorde det ännu bättre var att jag hade på mig shorts och ett linne utan att vara kall, I MARS!!!! Idag åkte vi till Wapeton för lilla Cayson fyllde tre år, köpte en bok till honom, nicke nyfiken! 8 berättelser i en bok. Varje gång han kommer hit vill han att man ska läsa Charlie Brown and the great pumpkin för honom. En liten kort historia med ljudeffekter, sist han var här läste jag den för honom 4 gånger i rad och han ville höra den igen, haha, han är så himla söt den där lilla! Lori och Jamie skulle stanna där längre så jag åkte hem med Andy och hans kompis. Sen hämtade Kalene upp mig och vi åkte tillbaka till Fargo. Nu är jag hemma igen, supertrött är jag också, och mitt spotify fungerar inte längre, AAAARG! Det står att lösen eller användarnamnet är fel men jag kan fortfarande lyssna på alla mina gamla låtar och sånt så jag är ju inne men jag kan inte söka eller något, otroligt jobbigt kan jag tala om för er mina kära vänner! Men det löser sig nog. 

Föresten har jag väntat på ett paket från Sverige i 4 veckor nu!! Det har fortfarande inte kommit så jag ringde till postkontoret och frågade vad som var fel, paketet befinner sig i tullen i New york och vill inte komma där ifrån, jag förstår ingenting.. Det har aldrig varit några problem förut och i paketet ligger i princip samma saker som alltid, tidningar, godis och lite kläder, plus min ipod eftersom min andra gick sönder för ett tag sedan. Så jag är helt utan musik, inget spotify och ingen Ipod. Det suger! 

Nej nu är det dags att avrunda detta lilla inlägg, imorgon väntar lite shopping och förhoppningsvis en pedikyr, flip flop väder är det ju här nu!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0