Livstecken!

Jaaaaaaaa jag är i liv! Härligt härligt må ni tro. Igår fick jag ÄNTLIGEN mitt älskade paket från Sverige, innehållande en saknad ipod, underbara tidningar, sodokubok (bra tidsfördriv) och utan att skämta en årsförbrukning av godis, min mamma är bäst hon! Efter en månad i tullen är godiset dock lite hårt men det struntar jag fullständigt i för det smakar som hemma, mumsigt! Nu sitter jag och taggar igång med musik, Sail- AWOLNATION på repeat! Samtidigt som jag inspireras av alla härliga sommarbilder på Tumblr. I helgen ska det bli 25 grader och sol, stekväder alltså. Måste börja bygga på brännan nu lite mer än en månad innan prom, wihooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0