March

Kan ni förstå att det redan är mars?! Hemma verkar våren redan vara påväg medans vintern precis har kommit hit.. Första dagen i mars kommer spenderas köttandes på gymmet med Elaina som vanligt! Wooooho. Ikväll ska vi prova på Zumba, har bara gjort det framför tvn där hemma där man känner sig sådär lite lagom töntig! Men det är ju hur kul som helst, och svettig blir man också så det är ju superbra! 
I mars så börjar även track säsongen, alltså friidrott. Jag ska på try out för det och hoppas på att kunna springa, anting lång eller kort distans, hoppas på lång. Men de tar bara in 4 tjejer på varje gren och alla dessa tjejer har ju hållt på med detta hur länge som helst, men vi får hålla tummarna! Om två veckor åker jag och min värdfamilj på en snöskoterresa, hoppas det blir lika roligt som i januari, men det tror jag nog! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0