söndag

Helgen är snart slut och det är dags för ännu en ny vecka att börja! I fredags efter skolan gick jag och Elaina till gymmet sen var jag bara hemma resten av den kvällen. Igår däremot så började dagen med städning såklart, sen åkte jag till mitt favvo-fik Bab's coffe med Katie för frukost, tog en jättegod fruktsallad och grönt kanel/apelsin te till det för er som är intresserade! Efter det stannade vi på Walmart för att köpa oreos, chocolate chip cookie dough mix och brownie mix. Vi är både beroende av en site som heter stumbleupon.com och där hade vi både sett ett recpet som heter slutty brownies. Först är det ett lager chocolate chip cookies sen trycker man ner oreos över det och avslutar med browniemixen på toppen, nyttigt va? Hann aldrig smaka dom hemma hos henne och idag har jag inte varit hemma på hela dagen så min bit väntar fortfarande på mig i köket, ska bli muuuums! Den kvällen åkte jag till Kalene och sov över där, treeeevligt. Idag har jag inte haft mycket för mig, kände mig lite halvdålig, men det ska nog gå över snart! 


Tanken var att de skulle se ut såhär men riktigt lika proffsiga blev inte våra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0