Tonåring!

Idag fyller min älskade lilla plutt 13 år, tänk vad tiden har gått sen jag såg dig där på sjukhuset med din lilla blå sparkdräkt och matchande mössa. Jag saknar dig lite extra idag och skulle gärna vara hemma och krama och pussa på dig men det är inte så långt kvar nu, så du får ha en extra födelsedag när jag kommer hem igen! Vi bråkar och bråkar och bråkar men trots det så vet vi att vi älskar varandra hur mycket som helst, faktum är att jag hellre bråkar med dig x 10000 än inte ha dig alls och jag tror denna resa har fått oss båda att inse hur viktiga vi faktiskt är för varandra. Jag hoppas du får allt du önskat dig och äter något riktigt smarrigt till middag!


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0