Chocolate balls

Idag höll jag mitt demonstration speech där jag hade valt att göra chokladbollar inför hela klassen, lite pirrigt, eller inte så lite! Men det gick bra, fick till och med ett A, tro det eller ej! Läraren frågade om receptet också, och jag fick extra credit när jag gav det till henne, så lätt är det! 

I lördags gick jag och Lori på en benefit walk för en sjukdom som heter Cystic Fibrosis. Vi gick lite mer än 6 km plus att det var för en bra sak, så det kunde ju inte bli bättre! 

Igår var det zumba som gällde som vanligt, såååå himla roligt! Man svettas så otroligt mycket utan att man knappt känner att man tränar, alltså man känner ju det men man får inte den där jobbiga "när-är-det-slut" känslan! Om ni inte har provat detta någon gång så tycker jag att ni ska göra det så fort som möjligt! Tacka mig sen! ;) 

Bara 4 dagar kvar till Prom, fixade det sista lilla idag, så bortsett från naglar, smink och hår är allt färdigt! Är redo med andra ord! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0