Mobil

Jag har funderat mycket på att införskaffa mig en Iphone här borta men det är ganska komplicerat att fixa eftersom jag bara ska vara här i 10 månader och de flesta är låsta på 2 år. Annars får man köpa en olåst och då måste man ha kontantkort och det är tydligen svårare att få tag på än i Sverige. Men jag har i alla fall en mobil nu, den är inte ny men den funkar utmärkt! 
Så här ser den ut!

...Trodde jag! Igår upptäckte jag till min förvåning detta, haha jag vet lite efter. Men jag blev lika glad ändå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, typiskt amerikansk ;P Fick du den? Puss <3

2011-08-31 @ 20:54:03
URL: http://eelinanderssons.blogg.se/
Postat av: Nahtalie

Ja fast jag tror inte jag tar med den hem till Sverige, haha. Men det är riktigt skönt att ha en sånt "tangentbort" eller vad man kallar det :) <3

2011-08-31 @ 21:00:26
URL: http://nathaliefolcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0