No worries

Det suger att vara oplacerad, man börjar ifrågasätta sig själv, varför ingen vill ha mig, om jag skrev något knasigt i brevet. Alla såna där tankar som får en att känna sig väldigt liten och obetydlig. Jag skulle så gärna vilja se hur min fil ligger till i USA, vad som händer precis i detta nu, hur de olika familjerna reagerar när de läser mitt brev, men det går ju inteeeee. Enligt STS så ska jag inte oroa mig, jag sitter tydligen i samma båt som 40 andra stackras elever, vilket betyder att 60 lyckliga elever redan har fått sin placering. Men vad händer om man inte får någon placering? Om det verkligen inte finns någon familj som passar mig? Enligt STS så har PAX till den 31 augusti 00.00 på sig att hitta en familj till mig, och det är 100 % säkert att de gör det, men.... Hur? Enligt STS så är det oftast de bästa som är kvar på slutet, but that don't make no sence at all.


Iphone 4 tar förvånadsvärt bra bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0