Organisation

Jag valde att åka till USA med organisationen STS vilket jag är helt okej nöjd med, ibland har jag blivit lite småirriterad på deras system och hur de la upp allt men dom har ju trots allt en hel del ungdomar att ta hand om. Men när jag kikar in på utbytesbloggar ifrån andra organistationer önskar jag ibland tyvärr att jag valde någon annan organisation. Det finns fortfarande en del frågetecken kring allt som jag inte har fått svar på, exempelvis när det kommer till den amerikanska organisationen. Tydligen är det så att STS har ett samarbete med andra organisationer där alla världföräldrar finns. Jag fick PAX och tänk om familjen som passar mig perfekt finns på en annna organisation? Det känns ju lite orättvist. Sen kanske det är så att PAX är en väldigt liten eller väldigt stor organisation i jämförelse med de andra STS samarbetar med, det kan också bli väldigt orättvist. Vem är det föresten som bestämmer vilken organisation just jag ska hamna i?

Det finns så många mer frågor utan svar just nu men i slutändan blir det nog bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0