Sommar

Första ring sprang förbi i en väldans fart, känns som det bara var några veckor sen jag för första gången gick in i skolan med pirr i magen och fick se alla nya klasskamrater. Men nu är det inte min klass länge, jag ska återigen gå in i en helt ny skola med nya ansikten överallt men denna gång i ett helt annat land!
Jag tror inte jag har förstått att jag faktiskt ska åka iväg, det är inte långt kvar nu heller. Försöker ha mina förväntningar på en realistisk nivå men självklart flyger tankarna långt långt bort ibland. I vilken stat kommer jag hamna i? Hur kommer min familj vara? Syskon? Kommer dom gilla sport eller har de andra intressen? Stor eller liten skola? Ja frågeteckena är många men mystiken gör det bara ännu mer spännande. Nu ska jag springa iväg ner till badet där jag ska möta några trevliga vänner, vi hörs!
Har även hunnit med att växla lite pengar. Ben franklin ser ovanligt prydlig ut på min allra första 100-dollar sedel. Det är nästan så att jag vill rama in den istället för att spendera den, men bara nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0