Födelsedagsfirande

Jaha, så idag var det alltså min födelsedag! Igår var jag ute för att "fira" det med mina vänner, målet var att komma till mexican village (en jättegod restaurang) men vi slutade på Perkins, haha. Jag beställde blåbärspannkakor, och förväntade mig självklart därför blåbärspannkakor. När jag skulle ta min första tugga fick jag till min förvåning syn på en liten grön ärta i pannkakan istället, hmm tänkte jag och beslutade mig för att inte äta av just den tuggan. Efter ytterligare lite petande i min maträtt, för att se om det möjligen fanns några andra överraskningar, hittde jag fem likadana överraskningar, trevligt! Fick såklart nya men dom smakade istället bbq-sås. Vågade inte säga något så jag åt vad jag kunde och sen fortsatte vi med våra äventyr! Vi fick oss i alla fall ett gott skratt under den middagen så helt åt skogen var det ju inte! 

Vi gjorde det ungdomar gör här i staterna vilket är att köra runt i bil till olika ställen, det är väldigt underhållande att åka ner till Brodway och titta på alla underliga människor som knatar runt på gatorna där så det sysselsatte vi oss med i typ 1 timme, sen vet jag inte riktigt vad resten av tiden tog vägen men roligt hade vi i alla fall, det är ett så är säkert!! 

Imorse när jag vaknade kändes det som precis vilken dag som helst, jag har fortfarande inte känt den där härliga känslan av att detta är min dag, min alldeles egna dag. Nej den fanns aldrig där.. Men det gör inte så mycket, jag har bara ännu mer att se fram emot inför nästa år! Jag fick i alla fall ett paket hemmifrån, ääääääälskade det! Mina föräldrar känner mig verkligen så väl, åååh vad glad jag blev/blir/är! All kärlek till min familj där hemma!


Såhär fin var tårtan jag fick!

Det var en glasstårta så det var lite svårt att skära den..

Fick ta i med hårdhanskarna!

Tillslut fick jag en sån här tjusig liten bit, god var den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0