Fredag igen

Jahaa, då var ännu en skolvecka avklarad, lika så första veckan av basket! Känns som jag inte gjort annat än varit i skolan. Basket tar upp en hel del tid kan man säga! Minst tre timmars träning varje dag direkt efter skolan plus extra träningar på helger/matcher. Men hittills tycker jag det är riktigt kul, har saknat att tillhöra ett lag sen jag slutade med fotboll och handboll. I tisdags var jag föresten på en teaterföreställning, det var min födelsedagspresent från Lori och Jamie. Vi såg Fiddler on the roof och jag älskade den! Vi hade jättetrevligt, verkligen. 

Det har snöat till och från här nu ett tag, men idag kom det en stor mängd som fortfarande ligger kvar på marken. Hoppas på att den är här för att stanna! Jag tycker det är mycket finare med vita täcken över marken än med grått vart man än vänder sig.. 

Imorgon blir det upp tidigt, ska nämligen vara i skolan vid 9 för en två timmars träning innan bussen drar iväg mot Fergus falls, där ska vi spela våran första match för säsongen. Träningsmatch, men ändå!! Nästa lördag drar säsongen igång på riktigt! 

Ha det bäst tills vi hörs igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0