Lördag

Hej hopp! 

Idag är det lördag och jag är precis klar med veckans städning, sköööönt! Snart ska vi åka iväg och fixa våra naglar, efter det är det julklappsshopping som gäller, vi har hållt på hela morgonen med att slå in paket och oj vad mycket hon har köpt, jag måste ta en bild när allt är inslaget för tydligen är hon långt ifrån klar med all shopping.. Haha, mamma det är typ lika mycket som vi har under granen på julafton, och det har hon köpt för att ge bort själv liksom! 

Igår kväll var jag och såg min första basketboll match, det var kul, mycket action! Det var på professionell nivå så i princip alla skott satt, kan inte förstå hur man lyckas! Jag hoppas ni önskade er något igår klockan 11.11, det händer ju inte så ofta liksom. Själv kunde jag önska två gånger eftersom klockan blir 11.11 på kvällen igen istället för 23.11. 

Nu måste jag göra i ordningen mig, ha en trevlig lördagskväll där hemma! 




Jag hittade ingen passande bild så det fick bli på min lilla plutt när han lagar köttbullar, saknar båda otroligt mycket men mest köttbullarna.. Skojar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0