Presenter

Jag har totalt glömt bort att berätta vad jag fick i födelsedagspresent, det kanske inte är så intressant men här kommer det i alla fall! 

Av min kära underbara familj hemma fick jag ett väldigt stort paket, fyllt med modetidningar och matlagningstidningar (för er som inte förstått det än så äääälskar jag att laga mat och baka!) I det låg även massa tuggummipaket, choklad och det bästa av allt, ett par gosesockar från Odd molly jag sucktat efter ett bra tag, men jag tyckte de var för dyra och ville hellre spara mina slantar tills jag kom hit, men nu är dom här med mig och jag älskar dom!! Jag fick även grattisbrev från mina släktningar, och ett jättegulligt ifrån min lillebror, så himla fint var det! Och pengar från mormor, farmor och inga, TAAACK!! 

Idag när jag kom hem från skolan väntade ännu ett paket på mig i brevlådan, jag kände igen handstilen och visste direkt vem det var ifrån. Detta paket var inte från Sverige, det kom ändå från Australien! Min fina vän Lina skickade mig presenter som jag blev otroligt glad över! En jättefin ring med ett g-klav på (musiksymbol) och en tavla :) (den sitter föresten på mitt nattygsbord nu, tack än en gång Lina! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0