Helgen närmar sig!

De två senaste dagarna har jag varit ansvarig för middagen här i vårat lilla hushåll, dag ett serverades kycklingrullader och dag två något vi kallar grekiska bollar, det är typ som en köttfärsbiff/hamburgare/megaköttbulle med soltorkade tomater, fetaost och basilika i. Båda gick hem, tur för mig! Det går självklart inte att jämföra med mammas men jag gjorde ett tappert försök och jag är stolt över mig själv, detta var i princip första gången jag gjorde båda rätterna utan säkerhetslina, det ni!
Imorgon är det fredag, vänta va, redan?? Ja veckodagarna flyger iväg här, snabbare än harry potter på en quidditch match, hinner knappt blinka! Imorgon åker jag och ett gäng sköna bönor till the mall för nästa vecka är det homecoming week, då gäller det att ha some kick ass costumes! Plus att det är en neonfest på lördag, neon är inte direkt något jag har i min garderob så även det måste införskaffas. 

Våran homecoming veckas dress up ser ut såhär;

Neon/camoday- Som namnet antyder kan du alltså välja att ha på dig camoflagekläder eller neonkläder, hur coolt camoflageklädseln än låter tror jag nog jag slår två flugor i en smäll och använder min lördagsoutfit igen. 

Halloweenday- Här har du alltså det fria valet att kunna klä ut dig till vad som helst, i hela unniversum! Jag funderar på att vara en indian men jag tvekar fortfarande, hmmm.. Kanske några bra idéer? 

Multiplicityday- Så många som möjligt ska ha på sig exakt samma klädsel, kuuuul! 

Trifthstore/grandparentsday- Klä ut dig till din mormor

Spiritday- Detta är alltså fredag, the big homecomingday. De sista lektionerna byts ut emot roliga lekar, på kvällen är det den stora homecoming fotbollsmatchen följt av själva dansen. Dansen är inte alls stor i min skola, det är bara Seniors som klär upp sig, knappt det, men det ska bli hur kul som helst oavsett! Glömde nästan bort att tala om vad man klär ut sig till, vi ska helt enkelt ta på oss allt som har med vårat lag, The Rebels, att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0