Homecoming week

Denna vecka har det alltså varit homecoming på min skola, det har varit otroligt roligt och det är hur kul som helst att se att alla går in 100 % för utklädnaderna här, Jake rakade till och med en flint på skallen inför grandparents-day, där snackar vi school spirit!! Allt avslutades igår men en fotbollsmatch, powderpuff fotboll (juniortjejer möter seniortjejer i halvtid) följt av själva dansen men det var inget speciellt alls, som jag nämnt tidigare klär de inte upp sig inför det i min skola utan man gick klädd i basketball shorts och t-shirt typ, haha, men det var ändå roligt, dansade som bara den! Jag lyckades även kamma hem 1a priset i en tävling genom att kasta en liten skumgummifotboll i en rockring, 20 dollar rikare blev jag, hurra! 

En blandad kompott av bilder ifrån veckan, njut! 

































Himmel och plättar vad många bilder det blev, men ni vet vad man säger, en bild säger mer än tusen ord.. Det är tur för jag har tröttnat på att skriva nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0