Weekend

Vaknade upp till doften av nygräddade blåbärspannkakor, det kan man väl vänja sig med? Nu, två pannkakor och en kopp te senare, ska jag börja göra mig i ordning för idag bär det av till Maplewood park med min världmamma, det ska tydligen vara en väldigt vacker park såhär i början av hösten när alla löv precis börjat skifta. 

Igår var en fullspäckad dag, först så åkte jag Mandy, Sawyer och Kinzie på en collagefootballgame, det var The Bison som spelade och det var så himla häftigt, 25 000 på läktaren och alla bar gult eller grönt, här går man verkligen in för sina lag kan man säga.. Som tur var råkade jag ha på mig en grönnyansig tröja så jag passade i alla fall in lite, på ett hörn! Efter det åkte vi och shoppade, jag hittade hur mycket fina kläder som helst så jag är supernöjd, i mitten av shoppingturen bestämde vi oss för att ta en liten fikapaus så vi sprang in på Scandinavian Import och köpte med oss lite svenska saker, ballerina kex och mjölkchoklad var populärast! Efter shoppingturen åkte vi hem till mig och gjorde en liten bonfire, sen kom det ännu fler trevliga prickar så det blev hur mysigt som helst. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0