-

Idag har varit en väldigt productiv dag (säger man så?). Den började med städning som vilken annan lördag som helst sen började jag rensa bland mina saker för tro det eller ej så är det inte lång tid kvar och den sista tiden kommer gå så himla fort! Jag rensade bland mina kläder, tog undan alla vinterkläder jag vill ha kvar och la dom andra i säckar. Sen rensade jag bland min minneslåda och fixade lite med scrapbooken. Kvar är nu mina sommarkläder, några väskor och annat smått och gott jag vill ha kvar den sista tiden. Resten är nu på väg hem till Sverige så jag slipper släpa på det när mina föräldrar kommer hit, onödigt vikt ju! Vill ju gärna få plats för lite shopping i california och new york! Sen efter åkte jag till skolan där det var en dodgeball tournament för a fundraiser för the wrestling team. Elever och lärare hade delat in sig i egengjorda lag och alla var utklädda till roliga saker, gruppen som vann var töntar. 

Nu har jag precis varit ute i det sköna vädret, 22 grader och sol klockan 7 på kvällen, inte dåligt inte! Stackars er där hemma med snö och allt.. Snart ska jag över till Elainas för en bonfire, ska bli mysigt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0