en vecka senare..

hmmm, vad har hänt sen senast? Idag har jag i alla fall varit på concordia college där vi hade en choircompetiton. Det gick faktiskt väldigt bra och vi kom två av alla skolor! Sen åt alla lunch på subways (vi var över 100 pers) så det tog ett tag.. Vi skulle vara tillbaka till 5th hour men kom i mitten av 6 så det vart ett kort dag i dag! Skönt det med. Och imorgon är det redan fredag, veckorna går fort. Nu är det bara 33 skoldagar kvar till sommarlovet, sjukt ju! 

Prick en månad kvar till balen och nästan allt är fixat, behöver lite smycken, en clutch och boka tid för naglarna. Köpte skorna i söndag, hotpink höga höga skor, och jag som redan är lång!! Kommer vara längre än min promdate men jag älskar verkligen skorna så det får bli som det blir! 

I helgen är jag sugen på att baka något riktigt svenskt, typ chokladbollar, gud så gott och vad länge sen det var jag åt dom! 



hur goda ser inte dessa ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0