hungergames

Ingen har väl missat vad hungergames är? Jag läste i alla fall ut boken igår och sen på kvällen åkte jag och en vän och såg filmer, grym! Boken läste jag ut på en vecka vilket är väldigt kort för mig för jag är inte den bästa läsaren om man säger så.. Hur som helst så borde alla som inte har sett den ännu gå och se den ASAP för ja, den var grym helt enkelt. Läs boken också när ni ändå är igång för den var bättre! Föresten, Katniss och Peetas kärleksnamn blir Peniss, lite awkward sådär..

Snart är det påsk! På söndag närmare bestämt, och det betyder ju påsklov för oss, hela två dagar får vi! Missar skolan fredag samt söndag, lyxigt värre! På torsdag kommer Chelsie hit och spenderar fredag och lördagen med mig, vi har inte sets sen Hawaii så det ska bli hur kul som helst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0