Två månader

Om exakt två månader sitter jag på ett flygplan ifrån Minnesota, från alla vänner, minnen och allt detta år har gett mig! Men jag är inte klar med USA där inte, först bär det av till LA i 9 dagar sedan vidare till New york och SEN hem till Sverige, 18 juni närmare bestämt! Ska bli skönt att komma till Sverige igen men oj vad jag kommer sakna detta ställe! Det ska bli skönt att få börja vara självständig igen, åka vart man vill när man känner för det, kunna gå in i en affär och välja precis vad man är sugen på, utan att behöva oroa sig för alla 1000 olika sorter att välja mellan, även om det är kul det med! Kommer nog känna konstigt att gå runt bland svensktalande människor igen, det var ju ett tag sedan! Det abolut roligaste kommer självklart vara att träffa mina härliga vänner och familj igen! 

Snart kommer Chelsie hit, vi ska ut och äta med Katie och Scott på våran favvo restaurang, texas roadhouse! De har den bästa kycklingsalladen EVER. De måste göra något speciellt med kycklingen för annars är det bara sallad och extra mycket tomater jag har på min sallad, haha. Vet inte hur många gånger jag har fått höra att jag är otroligt konstigt som varken gillar dressing eller ost på min sallad, men det förstör ju allting!! Blää. 
Sen imorgon ska vi shoppa och sen på kvällen har Lori biljetter till en Fargo force game, boxbiljetter till och med! Ska bli superkul att gå på hockeymatch, woop! På lördag ska vi förmodligen på pedikyr annars vet jag inte vad som händer, på söndag ska vi dock ner till Wahpeton för att fira påsk. Ska bli mysigt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0