Balklänning och sånt

Såååå i söndags hittade jag äntligen min balklänning, och snabbt gick det! Prövade tre klänningar sen var jag fast! Fast Katie fick mig att åka till tre andra affärer och pröva hur många sorters klänningar som helst, några av dom var nog de fulaste klänningarna jag har sett haha, vi hade jättekul när vi prövade alla! Efter ett par timmars letande stod det och vägde mellan två klänningar, heeeelt olika varandra så det var jättesvårt att välja. Den andra var en stor fluffig prinsessklänning som jag aldrig skulle ha användning för igen MEN det är den typiska balklänningen. Klänningen som nu tillhör mig är i silver, den är lång, svävande eller hur man nu ska förklara det och enligt mig en mer elegant sådan. Jag älskar den och hoppas jag kommer se hur bra ut som helst med den och fina rosa accessoarer till det. 
En liten besvikelse fick jag idag när jag insåg att min baldate inte är lång nog för mig att ha höga klackar.. Jag avskyr dom där halvlåga modellerna och för mig som redan är 177 cm lång är det svårt att gå runt i de jag gillar.. Jag får väl helt enkelt gå dit i flipflop eller converse....... hmmmmm, tufft val! Närå, det årdnar sig nog ska vi se, som allt annat här i livet! 

Bild kommer upp så fort jag orkar fixa en sådan, haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0