den som väntar på något gott..

Heeeej! Nu har jag ÄNTLIGEN fått mina bilder att fungera som dom ska. Det tog sin lilla tid men men.. 

Något annat nytt som hänt då? hmm, jag har börjat ta pianolektioner 3rd hour istället för fotografering, hoppas kunna läsa noter i slutet av denna termin! Idag blev jag frågad till balen också, haha funny story. Han kom upp till mig med sin mobil och frågade, can you read this? I think it's in Swedish. Yees svarade jag. Oh okay, what does it say? Do you want to go to prom with me. Oh, Cool, sooo do you? Haha så det var ju lite annorlunda. Men skönt att veta vem man ska gå med, trots att balen inte är för ens i maj så har dom man redan börjat fråga varandra. Att vara utan baldejt är tydligen en jättestor sak här, att gå med ett kompisgäng är ett big NO NO! 

Jag lägger ut bilder på lite highlightade upplevelser från Hawaii först! 





















Kommentarer
Postat av: Helen

Heeeeej! Gud vad fina bilder <3 Vad kul att du blev frågad till prom redan, tummen upp för det. Jag har ingen dejt än men en klänning.... :)

Kram

2012-02-03 @ 02:57:51
URL: http://heleniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0