Lördag

Igår var jag ledig från skolan, så himla skönt! Även om jag råkade ställa klockan på halv 7 och kunde inte somna om efter.. Jag fixade och donade hemma, började på min bucket list, skrev lite brev och sånt till mina nära och kära! Gick ut på en liten springtur medans solen stack fram för sen blev det snöstorm.. Vi ska få en blizzard inatt och imorgon så många tror att vi får en snowday på måndag, hoppas hoppas!! Sen på kvällen gick jag ut och åt med några och sen gick vi på bio, vi såg en film som hette Act of Valor. Den handlade om USAs militär och terrorattacker och sånt, den var inspirerad av verkliga händelser och var faktiskt väldigt bra!
Nu har jag precis blivit klar med veckans städning och senare idag ska jag träffa Elaina och sen förmodligen Kalene så vi får se vad vi hittar på, blir säkert jättekul! 


Jag vill ha sommar och vår väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0