Sverigeabstinens

Är påväg tillbaka till mitt gamla, friska jag igen! Var i alla fall tillbaka till skolan idag så det var ju bra. Dagens höjdpunkt än så länge? Jag lärde mig äntligen den svåra biten av I giorni på piano, awesome song btw! På tal om låtar så har jag spenderat många timmar på spotify under de senaste dagarna, det resulterade till ett par nya spellistor, bland annat en jag döpte till Sverigeabstinens, fylld med mina favvolåtar, gamla som nya, jag själv kopplar ihop med Sverige. Så den kan jag nu lyssna på såna där dagar jag saknar Sverige en aning. 

Idag är det ju fredag också, woooohoooo! Vad som händer ikväll är fortfarande inte helt spikat men det lutar mot boys basketball game, fast vi vet alla att det bara är slöseri med tid eftersom dom är otroligt dåliga, tyvärr haha! Så vi kanske går ut och äter istället. Imorgon blir det bullbak, med pärlsockret och det! Sen ska jag sitta barnvakt och på kvällen ska jag och Kalene hitta på något. På söndag är det promdress shopping som gäller! Jag känner mig ganska stressad över det, känns som om alla har hittat sin redan och att det inte kommer finnas några fina klänningar kvar.. Men det ordnar sig nog ska vi se! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0