A week in paradise!

Heeej allihopa! 

Alldeless för länge sedan jag skrev ett inlägg här men som ni kanske redan vet har jag varit på Hawaii och haft det underbart. 30 graders värme medans resten av mina vänner har varit fast i Minnesota med 20 minus, inte helt fel! Vi har gjort så himla mycket den senaste veckan att det är omöjligt att förklara i ett enda inlägg, därför hade jag tänkt att dela upp det i några olika. 1200 bilder tog jag sammanlagt, en stor besvikelse fick jag dock när jag kom hem och upptäckte att jag inte kunde öppna 500 av dom (självklart dom bästa) eftersom jag tog dom i RAW format.. Jag konverterade dom till Jpeg i ett program men då fick jag en stor vattenstämpel med programvarans logga på alla bilder, nää inte så himla snyggt.. 

På torsdag åker jag iväg igen, på snöskoter resa med min världfamilj. Ska bli galet kul! Vi ska isfiska, åka snöskoter, bada, åka skridskor och bara ta det lugnt. Sen bokade min värdmamma även in oss tjejer (hon jag och hennes dotter) på en spadag på fredag. Så då får jag en timmes massage följt av en timmes ansiktbehandling, lyyyyyx! Jag ska visa er massa massa massa bilder så fort jag fått ordning på allt. Tillsdess får ni nöja er med ett par stycken i taget! :) 


Chelsie från New zealand, Helen, Emma och jag som alla var från Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0