Sushinight

Efter en alledels för lång väntar åt jag äntligen sushi igår, muuuuums! Valde (såklart) Lax och avokado men eftersom att man bara får två bitar av varje tog jag även tonfisk och lyssna på detta, jag smakade ål OCH gillade det. Det ni! Bara namnet ål gör mig lite illamående men jag stod på mig och smakade, funderar nästan på att ta det nästa sushiomgång, men bara nästan. Efter sushin åkte vi hem för där väntade Carmen på oss. Hon är en utbytesstudent från Österrike som sov över en natt för imorse åkte hon hem igen. Vi spelade massa kort och pratade typ halva natten och det kände jag av imorse kan jag tala om! Nu har jag precis kommit hem från gymmet och ska börja med min Governmentläxa hur mycket det än tar emot..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0