Vääääärme!

NU kära vänner! NU är jag färdigpackad och redo för en liten flygtrip över allt som skiljer Minnesota från Hawaii och snart bär det av! Flygresan kommer bli ganska lång, från Minneapolis stannar vi inte någon stans utan kör raka vägen fram, vanligtvis mellanlandar man i LAX men vi slapp, ganska skönt ändå! Jag och fyra andra tjere med samma destinationsmål åker tillsammans, tror några av dom är svenskar faktiskt, eller deras namn låter väääldigt svenska i alla fall. Typ Emma Pettersson och sånna namn, men man kan ju ha fel! I slutändan orkade jag inte med packningen, det får bli som det blir! Saknar jag något finns det säkert där, inte värsta grejen. Plånboken, kameran och tandborsten är med i alla fall, viktigast! Det var väl allt ifrån mig sålänge! Nästa gång vi hörs får ni MASSOR av bilder!




Slängde in en liten egopic ocksååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0