200 days

Idag har jag varit i USA prick 200 dagar, sjuuuuukt! Det ska jag fira med frozen yogurt från Tutti frutti med Katie, ååh så gott. Världens bästa ställe, kanske borde starta ett själv när jag kommer hem, tror det skulle gå hur bra som helst. Man tar en bägare, sen finns det typ 20 olika smaker av frozen yogurt att välja mellan plus att det kommer in nya hela tiden, man kan ta lite av varje om man vill, sen finns det typ 50 olika toppings att välja mellan, allt från färsk frukt till cookie dough, brownies och massa godis. Min favvo är blåbär och hallon bombaderat med massa frukt, muuuuums! Sen väger man sin bägare och betalare per oz. Snabbt, fräsht och framförallt GOTT!! 
Sen ikväll ska jag över till Kalenes house, vi får se vad som händer där. Men något kul hittar helt säkert på!
Melodifestivalfinal är det ju ikväll också, har inget koll alls på vad som händer, haha. Har inte sett ett enda avsnitt eller hört en enda låt. Konstigt, men den traditionen av att kolla melodifestivalen varje år saknar jag inte ett dugg! 

Byyyyyyyyye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0