Idol wednesday

En ganska händelselös vecka så långt faktiskt.. Har grymt mycket träningsverk efter de senaste dagarnas hårdträning så idag blev det en vilodag. På måndag börjar try outs for track så det ska bli spännande, sprang en mile igår på gymmet för att se om jag kunde bättre och visst, 7.03 blev det istället! Kan säkert bättre än det också för jag kände att jag hade lite krafter kvar efter. Ikväll har jag och familjen varit hemma, vi spelade kort och sen kollade vi på idol, mys! Jag har inget speciellt att raportera tyvärr, längtar till heeeeelg! Då ska det föresten bli 50 degrees ute (10 grader), vårvårvår. Fast jag har redan haft årspremiär för mina vita converse! Idag blev jag även påmind av att det är mindre än tre månader kvar till sommarlovet, fy vad fort detta år har gått! Det är kul att titta tillbaka i dagboken och se hur vad man tänkte, tyckte och gjorde i början, minnen är härliga! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0