nya bekanskaper

Jag har fått en ny vän, träningsverk, han har hängt med mig de senaste 5 dagarna nu.. Gårdagen var helt galen!! Efter skolan var jag tvungen att hämta mina joggingskor som jag så dumt glömt, så jag sprang hem från dilworth vilket är 1,5 miles. Sen för tracks så sprang vi 5 miles(!), efter det gick jag samma 1,5 miles hem, eller gick och gick, halvdöd snubblande jag hem där på vägen.. Plus att vi gjorde en kickboxing video på idrottslektioner. Kom ärlig talat knappt upp ur sängen i morse haha, men det är skönt, visar ju på att man tar i lite i alla fall! Men jag har bestämt mig för att inte vara med i tracks. Jag älskar att kunna vara med vänner efter skolan, gå hem eller ut och springa, och sen på kvällen gå till gymmet och göra min egna grej. Att ha ett fast schema sådär varje dag tre timmar efter skolan är inte min grej riktigt. Men bra träning var det ju! 
Idag efter skolan åkte jag till Kalene,  hon, jag Megan och Vinnie åkte till Bdubs för middag och sen kollade vi på film, trevlans! Det är så skönt väder här nu, ska bli över 20 grader i helgen, SOMMAR! Föresten åker jag på "snöskoterresa" över helgen, ingen skola för mig på fredag alltså! Vanligtvis är det fortfarande snö såhär års men istället får vi hajka och sånt roligt! Nej nu ska jag kolla min tumblr och stumbleupon'a lite innan jag säger godnatt för dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0