Bruten tå

Ja, i måndags åkte jag som sagt och röntgate min stackars tå och det visade sig att den var bruten. Aj aj! Dom kan inte göra något åt tår, inget gips eller något, istället går jag runt med en stor boot för att skydda tån från att bli ännu mer skadad. Det gör faktiskt inte så himla ont längre, det enda som är trist är att det inte blir något mer gymmande, promenader hem från skolan eller springturer ute i det fina vårvädret som faktiskt nu känns som sommar värme! Ska bli upp emot 30 grader hela veckan, lyxigt värre! 

Ska hur som helst gå runt med booten i minst två veckor, då måste jag till en speciell fotdoktor som får kolla hur det går med läkandet av tån, sen får vi se vad som händer! Jag tänkte att jag skulle lägga ut en bild av mina tår meeeen själv skulle jag absolut inte velat se bilder på några fötter inte då jag hatar dom, alla, med en passion! Fötter är äckelpäckel rakt igenom, så är det bara! 

Istället får ni se en bild på lite blommor jag knäppte för ett tag sedan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0