sen sist

I lördags var jag på bröllop nere i Wahpeton, det var jättefint och häftigt att få uppleva ett amerikanskt bröllop! Det var väl lite över 200 gäster skulle jag tro så ganska stort var det också. 

I måndags hade jag min sista körkonsert, i min skola är kör väldigt stort med tanke på att det är en väldigt liten skola. Av cirka 400 elever så är 150 med i de olika körerna så det vart en väldigt lång konsert. Men det gick faktiskt väldigt bra trots att det var nästan 30 grader där inne med alla folk. 

I onsdags var det sista dagen för alla Seniors i skolan, kommer sakna många av dom! Den dagen hade vi även något som heter "day of caring" och eftersom jag är med i elevrådet så var jag med på den. Istället för att gå i skolan åker vi runt till gamla människors hus och hjälper dom att rensa ogräs, kratta löv, tvätta fönster och allt dom vill ha hjälp med. Det var faktiskt roligare än vad det låter, alla blev så glada för hjälpen också.

I torsdags var jag barnvakt åt den sötaste lilla tjejen och igår så åkte jag, Scott och katie till texas roadhouse för middag, mmmmums! Efter det åkte vi ut på ett litet äventyr, det finns en app som är typ en som skattjakt så vi åkte runt och letade skatter! Kom hem vid 10 och då gjorde vi en bonfire, mysigt värre! Igår var det även precis en vecka kvar tills min familj kommer hit, tiden går verkligen fort! Ska bli så kul att träffa dom igen! Sen lämnar jag Minnesota om lite mer än en vecka.. Sorgligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0