Senaste dagarna..

I måndags höll jag tal i min American lit klass. Vi var tvungna att intervjua någon från klassen och sedan återberätta om personen. Det gick helt okej, fick B i alla fall! Ett tal klart, två kvar. Nästa måndag har jag ett nytt tal, denna gång a descriptional speach så jag ska göra swedish chocolateballs och sen bjuda klassen, enkelt och gott! 
I måndags brände jag nästan ner skolan också, haha. Eller inte jag, min foodgroup gjorde. Vi hade ett italienskt tema och behövde göra förrätt varmrätt och efterrätt. Vi glömde helt bort vitlöksbröden i ugnen och efter ett tag kände vi hur det luktade rök, vi kom fram till att det kom ifrån ugnen och när vi öppnade den så brann vitlöksbröden, paniiiiiiiiik! Haha men det slutade bra ändå, fast egentligen blev allt en katastrof!
På kvällen åkta jag och Elaina till gymmet i nästan 3 timmar, vi gjorde zumba och sen vanlig träning, jobbigt men så skönt efter. På tisdagen gjorde vi bara zumba fast vi förstörde allt jobb med tutti frutti efter haha. Men det är väl okej det ibland också! 
I onsdags gick vi till gymmet efter skolan igen och sen på kvällen följde jag med henne till hennes ungdomsgrupp i kyrkan. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag hade förväntat mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0